Junkyard

• Trådstartare Trådstartare Pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

Pizzaaugust

Guest
Junkyard
Varför lägger Junkyard upp massa filmer där dom dissar skidåkare först, och sen säljer dom Armada kläder och annonserar på Freeride.

Hittar inte filmen nu men jag tycker det är sjukt onödigt, det är sällan några skidåkare som har något emot snowboard åkare. Vi arrangerar railjams för alla, men skidåkare får inte komma på snowboardåkarnas railjams. Osv.

Inte bara riktat till Junkyard, men tycker det är dålig stil. Sen funderar jag på var denna fientlighet kommer ifrån?

Junkyard
GBGlenna sa:
hhihi , ni skidåkare har ju alltid haft nåt emot oss ;) inte mer än rätt att vi dissar er på railjam :D tjenahej
Jag tycker att Snowboard är roligare att kolla på och "coolare" och så som jag ser det får ju ni köra alla railjam som skidåkare tagit initiativ till.

Junkyard
lägg av med de då?:) nae men ni har väl insett att de blir för jävla tråkigt i längden me alla dessa 270s upp o av , o de där jävla pretzelZ pfff... tråkigttråkigt .. säkert roligt o göra men tråkigt o titta på ...

Junkyard
njaee, tror jag inte ... junkyard däremot kan vara jävligt dryga! Men något emot skidåkare tror jag inte vi har , iaf inte jag.. Men har hört massa dåligt snack om oss snwboardåkare däremot ;) "förstör parken, plogar , pajjar kickar, fult, meningslöst" osvosv :P

Junkyard
GBGlenna sa:
hhihi , ni skidåkare har ju alltid haft nåt emot oss ;) inte mer än rätt att vi dissar er på railjam :D tjenahej
nah skidåkare h8tar typ aldrig på snowboard utan vi ser upp till er och härmar er tex. när no poles va inne kom de ifrån er och att kö med googlar under hjälmen kommer ifrån er och och att alla kör med stora kläder och ska va så G som möjligt kommer ifrån er och massa mer

Junkyard
jag hatar snowboarders så jävla mkt, det är så förbannat töntigt. finns ju fan inga av dom som kör cleant alla ska bara vara kaxiga och elaka. dom retas hela tiden och säger att vi skidåkare e töntiga, men en sak ska dom ha klart för sig.

Sunnerstabacken ska i år förbjuda snowboardåkning i sin park! jippieey!

Junkyard
hehe ja det är lite kul, mailade tom dom då jag såg att dom fick in armada och hänvisade till den gamla tshirten : "never inline (or skii)"

dom svarade inte.

Junkyard
Flerkz-J-K sa:
Haha här ser man ju vart fientligheten kommer ifrån. Vad jag har erfarenhet av snowboardåkare så är de ju att det bara handlar om att ha kul. Man kan alltid glida upp till en snowboard åkare å snacka å fråga nått. Men säger man ett ord till en skidåkare så stirrar dom ju bara tillbaka och undrar varför man snackar med dem. Kan ju tror att ni fått en stav upp i ***

Junkyard
fett skumt är de! och ja tycker att alla pengar man har spenderat innan den nya sidan kom upp borde finnas kvar i de där bonussystemet junkcash. de va ju hur mkt pengar som helst ju!

Junkyard
Snowboard is all about the love"
riding pillows man.

Kul med en snowboardpark som ska förbjuda snowboardåkning *hihi
Vet inga snowboardåkare som h8ar på skidåkare, däremot kan det vara
kul att hetsa kompisar lite :) Känner heller ingen skidåkare som
hatar på oss snowboardåkare av någon orsak.

// försök o hålla stavarna nere när ni åker bara, sjukt läskigt när folk
vevar upp stavar framför ögonen på en ;)

Merry X-mas!

Junkyard
haha, jag har tänkt på det här med. T.ex om man ska hitta en armada jacka ligger det under snowboard jackor? Tycker junkyard är fittiga som dissar skidåkare, hade bojkottat om det inte var dom som tog in det mesta snygga skid grejjerna i sverige :P

Junkyard
Förut var det väl "de coola brädåkarna" som jävlades med "töntiga skidåkare", men nu när newschool-åkningen har växt till sig lite verkar det ju dock som om det har vänt. Stört onödigt att banna brädåkare från parker/anläggningar imo, det blir ju bara nån slags segregering av alltihop xD.

I ride skis btw...

Senast ändrad:
Junkyard
luddelarsson sa:
Förut var det väl "de coola brädåkarna" som jävlades med "töntiga skidåkare", men nu när newschool-åkningen har växt till sig lite verkar det ju dock som om det har vänt. Stört onödigt att banna brädåkare från parker/anläggningar imo, det blir ju bara nån slags segregering av alltihop xD.

I ride skis btw...
Vi får hoppas ha flerkz-nissen var oseriös :)

Junkyard
Hata alla snowboardåkare som plogar upp backen.

Hata alla skidåkare som inte kan hantera sina stavar och/eller sin fart.

I ride snowblades without poles btw!

En väldigt vanlig fråga i skidskolan är om det stämmer med att snowboardåkarna förstör backen mer än skidåkare!

Junkyard
ekdahl sa:
hehe ja det är lite kul, mailade tom dom då jag såg att dom fick in armada och hänvisade till den gamla tshirten : "never inline (or skii)"

dom svarade inte.
Fyfan vad sunkigt av dom. Skulle vilja sett ett svar på det alltså :)

Junkyard
Owkee sa:
luddelarsson sa:

I ride skis btw...
Vi får hoppas ha flerkz-nissen var oseriös :)
Japp :) fast det har ju redan hänt i alta så varför inte liksom? :/

Junkyard
Jag fattar ingenting... Jag har bara kärlek till och från snowboarders trotts att jag själv hatar att åka snowboard... Vi är alltid ett gäng snowboardåkare och ett gäng skidåkare som åker tillsammans BIG DEAL!

Junkyard
Flerkz-J-K sa:
jag hatar snowboarders så jävla mkt, det är så förbannat töntigt. finns ju fan inga av dom som kör cleant alla ska bara vara kaxiga och elaka. dom retas hela tiden och säger att vi skidåkare e töntiga, men en sak ska dom ha klart för sig.

öhh... jag kan inte komma på någon kaxig eller dum snowboardåkare i sunnersta...

Tillbaka
Topp