Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle ingen förstått det?Coldis sa:Och som säkert nästan ingen här har fattat så DRAS RABATTEN AV I KASSAN och är alltså inte priserna som står i rött, det är priserna i rött och sen drar dom av rabatten så nu kan ni sluta floda tårar!
Om ni har förstått det, finns det ju ännu mindre anledning till att grina.felix sa:Varför skulle ingen förstått det?Coldis sa:Och som säkert nästan ingen här har fattat så DRAS RABATTEN AV I KASSAN och är alltså inte priserna som står i rött, det är priserna i rött och sen drar dom av rabatten så nu kan ni sluta floda tårar!
din kompis verkar vara duktig på att tvätta.....Bajskorven sa:Junkyard har aldrig gjort mig nojd med det jag kopt darifran. Riktig skit sida.
En kompis kopte en analog troja dar som han ville ha i storlek small. Nar han fick trojan var den typ XL och da tankte han tvatta den for att se om den kromp fast det blev bara en massa hal i den och storleken kade till xxl
Ja, det är väl klart att han tar ett exempel som visar va han menar. Rea är ju trots allt rea och då ä det jävligt fel av de att skylta rött på en produkt som blivit dyrare.Coldis sa:Eller så kollar du Nizzons inlägg? Blir ju samma i övermorgon.. så länge orkar man nog vänta. Efter det blir det ju bara billigare, och dessutom tog han ju den värsta han visste liksom för att bevisa sin poäng.
junkyard bestämmer väl inte vilka storlekar analog har på sina kläderKinkan sa:din kompis verkar vara duktig på att tvätta.....Bajskorven sa:Junkyard har aldrig gjort mig nojd med det jag kopt darifran. Riktig skit sida.
En kompis kopte en analog troja dar som han ville ha i storlek small. Nar han fick trojan var den typ XL och da tankte han tvatta den for att se om den kromp fast det blev bara en massa hal i den och storleken kade till xxl
Den har ju inte blivit dyrare än den var innan. Bara mindre rea innan den fläskiga reabiffen kommer på också, jag ser inget fel i att dom inte vill ge bort saker gratis.Setermaan sa:Ja, det är väl klart att han tar ett exempel som visar va han menar. Rea är ju trots allt rea och då ä det jävligt fel av de att skylta rött på en produkt som blivit dyrare.Coldis sa:Eller så kollar du Nizzons inlägg? Blir ju samma i övermorgon.. så länge orkar man nog vänta. Efter det blir det ju bara billigare, och dessutom tog han ju den värsta han visste liksom för att bevisa sin poäng.
brukar dras av efter nåt steg av köpetaenoerd sa:Det står väll att priset dras av i kassan men när man lägger in saker och går in till kundkorgen till kassan så har priset fortfarande inte sänkts vad jag då märkt
ge bort saker? ex. deras egna t-shirt ´´junkyard´´ kostar 7kr i inköp, säljs för 130-200, bra påslag.Coldis sa:stackars er som bara får 45% rea om några dagar på alla saker som redan är rea på!
För helvete, sluta gråt, dom kan ju inte ge bort alla saker gratis! Dom måste ju ha någon slags marginal, inte fan vill någon tappa pengar på att sälja något? Nej juste, då höjer dom lite så att det blir samma marginal på dom sakerna, dom höjer ju inte saker till mer än original, dom där byxorna var antagligen ett misstag bara, och då får man ju fortfarande 45% rabatt. Så när dom har 40% rea på vissa prylar, ska dom då lägga på ytterligare 45% på reapriset så får dom ju ingenting, ni kanske ska tänka lite LITEgrann innan också.
Och ni som säger "tur att jag beställde för en vecka sen" och "då skulle jag ju ha beställt innan" fattar ju ingenting.. vänta någon dag så blir dom ju ändå billigare än om ni hade köpt innan.
Nej, käftsmäll på alla er säger jag. *slap*
Dom flesta Junkyard t-shirt´s säljs för 99 kr...nleek sa:ge bort saker? ex. deras egna t-shirt ´´junkyard´´ kostar 7kr i inköp, säljs för 130-200, bra påslag.Coldis sa:stackars er som bara får 45% rea om några dagar på alla saker som redan är rea på!
För helvete, sluta gråt, dom kan ju inte ge bort alla saker gratis! Dom måste ju ha någon slags marginal, inte fan vill någon tappa pengar på att sälja något? Nej juste, då höjer dom lite så att det blir samma marginal på dom sakerna, dom höjer ju inte saker till mer än original, dom där byxorna var antagligen ett misstag bara, och då får man ju fortfarande 45% rabatt. Så när dom har 40% rea på vissa prylar, ska dom då lägga på ytterligare 45% på reapriset så får dom ju ingenting, ni kanske ska tänka lite LITEgrann innan också.
Och ni som säger "tur att jag beställde för en vecka sen" och "då skulle jag ju ha beställt innan" fattar ju ingenting.. vänta någon dag så blir dom ju ändå billigare än om ni hade köpt innan.
Nej, käftsmäll på alla er säger jag. *slap*
Håller helt och hållet med Eric_W .Eric_W sa:Hahaha, såg den här tråden först nu och inte läst allt, men de verkar ju som att de flesta utom Coldis missat totalt va fan det hela handlar om.
Rea på rea dras i kassan på junkyard.
Typiskt internetforumsgrej att nån blåst liten stackare inte läser tillräckligt på sidan, går in på Fr.se och klagar och alla andra hakar på och ska hålla med och tracka ner.
Blir mao en hel bunt som totalt missar hela rean pga att de man "ska" hata junkyard. Synd om er. För dom har riktigt shyssta priser och grejer.
Också handlat på Junkyard , åkte till butiken i trollhättan (1h från gbg) och köpte på mig ett helt komplett sessionställ för 1800kr. Hela stället ligger på 5000 i vanliga fall.
Och då kom jag dit bara på 30%-dagen
Överpris..? jorå^^
Jo då han är en riktig sopa på detKinkan sa:din kompis verkar vara duktig på att tvätta.....Bajskorven sa:Junkyard har aldrig gjort mig nojd med det jag kopt darifran. Riktig skit sida.
Vilken härlig sammanfattnig hörru.Eric_W sa:Hahaha, såg den här tråden först nu och inte läst allt, men de verkar ju som att de flesta utom Coldis missat totalt va fan det hela handlar om.
Rea på rea dras i kassan på junkyard.
Typiskt internetforumsgrej att nån blåst liten stackare inte läser tillräckligt på sidan, går in på Fr.se och klagar och alla andra hakar på och ska hålla med och tracka ner.
Blir mao en hel bunt som totalt missar hela rean pga att de man "ska" hata junkyard.
så du handlar alla kläder på xtremegoggles.se?K2Rules sa:Jag fattar inte varför ni handlar där över huvud taget jag handlar på www.xtremegoggles.se och jag har fårr bra service snabba leveranser och det priset som står det gäller dom hade bra rea i somras på vintergogglarna, även nu på vissa gogglar en gång så ville jag ha ett par som dom inte hade hemma så jag mailade dom å dom tog hem de jag ville ha skit snabbt.
Jag såg även att dom har ett par av dom där skull som det skres om tidigare.
jag har handlat på junkyard en gång å de gör jag inte om.