Haha detta kanske är för mycket begärt. Men det är inte så att du har någon bild på dig när du har jackan på dig? :EKinkan sa:jag tycker att du ska köra på medium, jag har medium och är 1.65, och det passar perfekt
Ja.. jag växer som en häst. Men antar att jag ändå inte hinner växa markant mycket på några månader :Pjohnpalmborg sa:''har inge lust att se bättre ut än vad jag är.''
bra skrivetorka sånna som ser ut att kunna stompa cork 1440 men bara glider över hoppen med sina polare.
kör med M, eftersom att du växer (?) så kommer den ju sitta som smäck i vinter![]()
Ja, talang sitter i klädernas storlek. Glöm inte bort det kids.johnpalmborg sa:''har inge lust att se bättre ut än vad jag är.''
bra skrivetorka sånna som ser ut att kunna stompa cork 1440 men bara glider över hoppen med sina polare.
alltså, du köper vad du gillar och därmed basta. man ser gott om jibbers som är "all talk" och anstränger sig in i norden för att ha störst kläder för att detta av nån outgrundlig anledning är förknippat med skills i parken. jävla trams tycker jag.hermis sa:Vill inte ha en som är föör lång då jag precis har börjat "jibba" och har inge lust att se bättre ut än vad jag är.
man kan ju åka skidor utanför parken också -.-TheFibretech sa:Medium skulle nog passa bra, du får ju tänka på att du kanske inte har jackan helt rak utan att den veckas på sina ställen och blir betydligt kortare. annars snygg jacka!!
Men om du precis har börjat jibba, varför köpa en jacka för nästan 3000kr? :P
3000 är inte farligt mycket... Jackan som jag hade innan kostade mer och då jibbade jag nästan ingenting. Det var en ful vanlig peak som har blivit för liten :eTheFibretech sa:Medium skulle nog passa bra, du får ju tänka på att du kanske inte har jackan helt rak utan att den veckas på sina ställen och blir betydligt kortare. annars snygg jacka!!
Alltsa fy fan vilken HJARNDOD trad.. Man bor alltsa inte ha for stora eller for dyra klader om man inte jibbar eller inte ar sa bra pa att jibba, men ar man bra pa att jibba kan man ha bade dyra och stora klader. Da maste jag se till att ta mig ner till myrorna med en javla fart for jag jibbar ingenting!hermis sa:3000 är inte farligt mycket... Jackan som jag hade innan kostade mer och då jibbade jag nästan ingenting. Det var en ful vanlig peak som har blivit för liten :eTheFibretech sa:Medium skulle nog passa bra, du får ju tänka på att du kanske inte har jackan helt rak utan att den veckas på sina ställen och blir betydligt kortare. annars snygg jacka!!
hahah inte visste jag att jag var elit, bara för att jag kör baggy :S haha njaa förra året hade jag en salomon jacka i strl M och den gick typ ner till halva låret eller nått sånt, och jag var typ 165, dock hade jag dragit i resåren i jackan, annars gick den typ ner till en 10cm ovanför knäet, så tror du kommer bli nöjd med M, men jag tyckte också jackan JacobJ rekommenderade var båda snyggare och snällare mot plånbokenhermis sa:Tjenare.
Vill inte ha en som är föör lång då jag precis har börjat "jibba" och har inge lust att se bättre ut än vad jag är.
Sjukt trist att vara liten när man ska handla kläder.
haha, ja för ju större kläder man har desto bättre ser man ut.......hermis sa:Vill inte ha en som är föör lång då jag precis har börjat "jibba" och har inge lust att se bättre ut än vad jag är.
Kör på den det blir perfekt(Y)hermis sa:Ja.. jag växer som en häst. Men antar att jag ändå inte hinner växa markant mycket på några månader :Pjohnpalmborg sa:''har inge lust att se bättre ut än vad jag är.''
kör med M, eftersom att du växer (?) så kommer den ju sitta som smäck i vinter![]()
Är 15 år (93a) , är rätt kort för min ålder men växer mycket nu..
Tycker den återspeglar en stor del av freerides medlemmar och deras diskussioner rätt bra.Pizzaaugust sa:Den här tråden e cp störd