Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ja, som sagt, om man går på vad jag hört från han som kör dem borde de vara en bra pistskida men kanske ännu bättre offpistskida. Det beror väl på hur kräsen man är samt åkstil, allroundskidor blir ju liksom alltid en kompromiss. Lycka till!
Har bara åkt på föregångaren Axis xp och den sägs var lite styvare och den var kanon, men det är ju helt ointressant hur lång du är det vi måste veta är hur mycket du väger(och hur mycket du laddar)!
då ska du lätt ha 181cm men har hört att det ska finnas en 188 också. Alla jag pratat med om den skidan säger att den är den ultimata allround skidan.(Sug på den atomic metron!) Var själv sugen på den men det blev ett par Fischer Big Stix FX8,6 (190cm) som är bättre offpist men till min förvåning nästan bättre i pist också, faktiskt de mest stabila skidorna jag någonsin åkt på!