K2 Domain 11/12 Råd
Tjenare! Jag är en kille på 14 år som har tänkt köpa ett par K2 Domain, hänger för det mesta i parken, men det händer att jag drar och åker en pist också. Jag har kört twintips i 1 och ett halft år, började med parkåkningen för ca 1 år sen. Det som jag undra är om jag kan köpa K2 Domain, är 162-163 cm lång, kan hända att jag är längre, men tror inte det. har inte tillgång till måttband just nu..
Så jag har tänkt köpa K2 Domain i längden 159 cm, det är det kortaste som finns. Men tror ni att den skidan passar mig? Lite orolig eftersom att jag alltid kört med en skida som är 10-15 cm kortare än mig själv. Men nu är det så att den skidan börjat bli repig och förstörd. Så vad tycker ni? Vill kunna trixxa bra och leka i parken, så jag vill inte att längden ska vara ett problem. Tacksam för svar!
/MVH André!
Så jag har tänkt köpa K2 Domain i längden 159 cm, det är det kortaste som finns. Men tror ni att den skidan passar mig? Lite orolig eftersom att jag alltid kört med en skida som är 10-15 cm kortare än mig själv. Men nu är det så att den skidan börjat bli repig och förstörd. Så vad tycker ni? Vill kunna trixxa bra och leka i parken, så jag vill inte att längden ska vara ett problem. Tacksam för svar!
/MVH André!