Men stålkanterna spricker inte eller?mmarcus sa:Är du 13 bast tror jag knappast den är för mjuk för dig. Snarare att den är mjuk för dem som kommer upp i ålder. Kör Domain, en sjukt lekfull skida som jag tror du kommer bli grymt nöjd över!
Beror ju alldeles på vart du kommer köra. Tänker du köra handrails med undanskottad stentrappa under kommer stålkanterna gå av till slut.mackeloo sa:Men stålkanterna spricker inte eller?mmarcus sa:Är du 13 bast tror jag knappast den är för mjuk för dig. Snarare att den är mjuk för dem som kommer upp i ålder. Kör Domain, en sjukt lekfull skida som jag tror du kommer bli grymt nöjd över!
Båda skidorna funkar, där beror det lite på om du vill köra rocker eller inte. Och Atomic Ffg, aldrig squire.mackeloo sa:domain eller atomic punx. ibland så gruvar jag mig att köra på punxen och ibland vill jag ha domain. Tror ni att punxen är bättre i större hopp och rails än domain?
bindning då? atomic ffg 12 11/12 eller marker squire?
ok, tack!mmarcus sa:Båda skidorna funkar, där beror det lite på om du vill köra rocker eller inte. Och Atomic Ffg, aldrig squire.mackeloo sa:domain eller atomic punx. ibland så gruvar jag mig att köra på punxen och ibland vill jag ha domain. Tror ni att punxen är bättre i större hopp och rails än domain?
bindning då? atomic ffg 12 11/12 eller marker squire?