K2 Fujative VS Scratch VS 720?

crazy_man

Ny medlem
Hej tänkte köpa ny lagg nu snart och ja undrar vilka av dessa ska man ha? skulle va bra om ni sa vilket pris också!

scratch är ju mkt fina, sen om du hade tänkt att mest gänga i parken så kan Fujativen vara ett aldeles ypperligt alternativ! , den är billig och mjuk och gjord för parkråttor =)

bra fråga dne tyckte jag om..då slipper jag fråga den själv..men jag skulle nog också säga fujatives precis billig, riktigt mjuk och och bäst i park. Och de är snygga.

Måste bara säga också till alla som läser detta nu är klockan 22.24 och snart har det bytt dag och snart är det slut på kanelbullensdag..men ha en bra kanelbullensdag alla som i alla fall läser det här den 4/10

ser att jag va ute på helt rätt spår...det är lugnt det..jag bjuder alltid på kanlebulllar på den stora dagen..så om ni skulle ha känt mig så skulle ni lätt ha fått en kanelbulle eller två..oj oj det är forfarande dagen i alla fall i 50 min till...förlåt att jag förstörd ditt forum nu crazy_man..men jag ska lägga ned nu!!!

kanelbulle på er!!

Äre någon som vet en bra men billig skida som funkar på hela berget.. åker liksom i park, pist o puder!! jag är så grymt sugen på att åka skidor nu :(

Tillbaka
Topp