V Viktor7 Ny medlem 2006-12-22 K2-Fujative? #1 Nu dags för nya skidor.. Har fastnat en del för de nya Fujative. Fördelar, nackdelar? 1,78 lång, väger 67 Tips nu då!! ;P
Nu dags för nya skidor.. Har fastnat en del för de nya Fujative. Fördelar, nackdelar? 1,78 lång, väger 67 Tips nu då!! ;P
J JoInt-1992 Guest 2006-12-22 K2-Fujative? #4 Jag har årets Fujative men gå in och kolla recensioner eller affärer så kan man kolla me polarna om dom har åkt me dom någon gång=D PEAEC
Jag har årets Fujative men gå in och kolla recensioner eller affärer så kan man kolla me polarna om dom har åkt me dom någon gång=D PEAEC
A aaaaaaaaa1231 Guest 2006-12-22 K2-Fujative? #6 Viktor7 sa: tackar Klicka för att se resterande... Av det jag har läst om skidorna verkar dom inte vara något vidare i pist och offpist men ska du bara åka park är de nog bra.
Viktor7 sa: tackar Klicka för att se resterande... Av det jag har läst om skidorna verkar dom inte vara något vidare i pist och offpist men ska du bara åka park är de nog bra.
V Viktor7 Ny medlem 2006-12-22 K2-Fujative? #7 Nja har också hört att de är lite fladdriga... Det blir ju mycket park men ska ju helst funka bra i pist också.. :S Silencer bättre i pist?
Nja har också hört att de är lite fladdriga... Det blir ju mycket park men ska ju helst funka bra i pist också.. :S Silencer bättre i pist?