Hmmm, i och med att den knappast kommer gå för mer än 3000 i butik och att det är en barnskida så är den nog varken eller. Ännu en i mängden av dessa plastskidor. En lite fråga tillbaka, vad anser du är en bra skida, vad ställer du för krav på den. Eftersom du inte ens är byxmyndig ännu så antar jag att du nog kommer att gilla denna skida av en enkel anledning, vilket även e den enda anledningen till att du även köper den och det är att längst bak på skidan så är det en liten böj. PERIOD