K2 missbehaved

Jepa

Ny medlem
K2 missbehaved
Hejj!

Har någon testat den nu i vinter?? Är en tjej på 169 cm och 53 kg som åker relativt duktigt och aggressivt. Vad tycker ni tjejer om den och vilken längd borde det vara, 169 eller 179? Får K2 skidor snuskigt billigt via en kompis....;)

Tack på förhand!

K2 missbehaved
Hej Jepa! Jag köpte mina Missbehaved i december och är grymt nöjd med dem hittills! Jag klassar mig själv som en någorlunda avancerad åkare men började köra off pist på allvar den här säsongen och tycker att de funkar kanonbra, även om jag måste jobba på dem också, så för mig är de i alla fall helt perfekta! =) De inbjuder verkligen till lek och går bra även i pist så länge det inte är alltför hårt, men jag är förvånad över hur bra de faktiskt fungerar. Jag har 179 modellen och är 174 cm/60 kg och det skulle nog jag ha tagit om jag vore du, men fråga någon som är bra på sånt, men det beror väl lite på vad du vill göra på dem...

Jag upplever skidorna som stadiga så länge man är följsam på ojämnt underlag, fartstabila och relativt lättjobbade utan att vara för lätta (för mig i alla fall), så jag rekommenderar dem verkligen! Skriv bara om det är något mer du undrar över... =)

//Annika

Snödjup

Tillbaka
Topp