K2 Missdemeanor!

Kiszkiel

Ny medlem
K2 Missdemeanor!
Någon mer som funnit detta ögongodis?!

ja tror ja ska skaffa mig ett par sånna!
hoppas den funkarokej i pisten, men främst i parken och piss offen.
den e ju 80 i midjan.

vad säger ni`?

K2 Missdemeanor!
men ja menade inte bokstavligen ögongodis, tycker det verkar jättebra, har fastnat för dem. var inne i butiken o kände på dem o så. synd bara att man inte kan teståka dem här i gbg =)

K2 Missdemeanor!
Har åkt på dom över en helg, inte så länge men... Jag tycker skidan vad super, utmärkt i hoppen, utanför pisten och även i pisten!
Men jag tycker dock att dessa damskidor är alldeles för lätta!!

K2 Missdemeanor!
de är jäkligt snygga!
kolla in sport-conrad.de om ni ska köpa, där har dom kanon priser.
ska själv köpa därifrån, funderar bara på vilken bindning man ska ha får nog bli look freeride, hm eller har nån nått bättre tips?

hej

K2 Missdemeanor!
Jag beställde ett par därifrån med M11 bindning. Det var vad K2 i sverige rekommenderade (däremot gav dem ett prisförslag på 4999 SEK)

K2 Missdemeanor!
Tja, klart du ska ha ett par Missdemeanour!
Grymt nice skida som rippar i pist, op & park.
Det kommer bli grymt.

Tänk bara på att garantin inte gäller här i Swe om du beställer från sport-conrad, utan behövs det göras nåt i nåt slags garantiärende så måste du vända dig direkt till köpstället... Som ligger i Tyskland... Vilket kan göra det lite meckigt & dyrt om det skulle skita sig.

Men lycka till & ha kul i vinter!

K2 Missdemeanor!
Ok, om K2 rekomenderar en marker bindning kanske man borde satsa på den. Vad är igentligen skillnaden mellan look och markerbindningarna, och ska man välja en 11 eller 12?

K2 Missdemeanor!
Det är väl huvudsakligen DIN som skiljer
Look och Marker har olika konstruktioner. Jag har Look-bindningar på mina racingskidor, de fungerar alldeles utmärkt. Löser sällan ut i onödan trots att de är lågt skruvade.
Vikt, åkstil och ekonomi är tre aspekter att ta hänsyn till.

K2 Missdemeanor!
i det här fallet så hade jag varit tjej hade jag köpt dom även om åkegenskaperna hade vart kassa. dom e ju så jävla tuffa!!!! Tjejer köp ett par så kommer ni få ligga massor i vinter!!!

K2 Missdemeanor!
åkaj, nu har jag köpt dem, hoppas de kommer inopm 3 veckor! med look bindningar. hoppas de räcker, annars lär ja ligga i backen med kanske en skida någonannastans i alperna...om en m¨nad man kanske fått känna på lite snö!

göttt.

Tillbaka
Topp