K2 obSETHed vilken borr ?

• Trådstartare Trådstartare lzy
  • Start datum Start datum

lzy

Ny medlem
Tjenare jag ska just till att montera mina k2 skiis men jag hittar inte någonstans va det ska vara för storlek på borren brukar inte sånt stå på skidan jag hittar inte på det fast jag har gått loss med förstoringsglas ;) någon här borde ju kunna dumförklara mig och ge mig ett bra svar samtidigt :) tack på förhand

beror inte det på bindningarna? eller så är väl bara ta ett som är lagom till skruvarna

Senast ändrad:
jao men står bara längden som ska vara sen borrstorleken skulle man tydligen ta skidans rekomendationer kan tilläggas att bindningarna är ett par duke 16

Det beror väl lite på om det är metall? Kan du inte lägga upp lite bilder och info på skidan innan du borrar? Skulle vara grymt kul att se spannet/rockern på kort. Belag mot belag. Är de tunga?
Har kört telis två år på den äldsta Maiden, ljusblå Kahuna, som likar ObSethed till måtten men förmodligen är mycket mjukare.
Är intresserad av ObSethed som fortsättning efter lite för många hål i den ena skidan :P

ska försöka fixa en bild till kvällen burgars.jo enligt den guiden så är svaret 3,9mm verkar osm man får köra på det :P tack å bock för svaren

Tillbaka
Topp