k2 pe vs dynastar trouble?

jag har själv kört på PE i 2 år nu och kan inte hitta några svagheter. Det går vissa rykten om att den ska vara hård, tung och osmidig med det är bara bullshit alltihopa!

Lita på mig och köp PE, du kommer inte ångra dig :)

philip17 sa:
okej men hur är den i parken men vilken års modell har du kört på?
jag kör nästan bara park, cirka en vecka puder. Den funkar ruggigt bra i parken och är väldigt bra på rails också. Den är stabil i höga farter. Switch åkning är riktigt mysigt med denna skida också.
Den funkar absolut över förväntningar i puder.

jag har kört på årsmodell 06/07 med marker bindningar.

Om du vill ha en parkskida med allroundegenskaper så köp PE!

okej men tror du att det är någon stor skillnad på 07-08 skidan då? men är det bra kvalla på dynastar skidan har hört att vissa modeller har varit skit.

Senast ändrad:
jag kan ju bara säga att dynasstar trouble maker är sjukt skön enligt mig iaf.

philip17 sa:
okej men tror du att det är någon stor skillnad på 07-08 skidan då? men är det bra kvalla på dynastar skidan har hört att vissa modeller har varit skit.
stålkanterna tenderar att spricka lite väl lätt av rails och så har dom haft en jävvla massa reklamationer på att plasten dom har i nos/tail har spruckit upp. verkar dock inte finnas någon plast på trouble iallafall vad jag kan se.

Senast ändrad:
Köp PE!
Grym allround-skida enligt mig!
Funkar bra i park & på rails, men man ska nog ha lätta bindningar, själv har jag typ et par Marker Race blabla bindningar och det blir ganska tungt på rails...
Men bra skida ialla fall och GRYMMT mycket snyggare!

Lycka till

/J

är dynastar px 12 en lätt bindning? så ni tror att det inte lär vara några problem med den nya dynastar trouble 08-09?

okej men vadå skulle inte dynsataren palla stor hopp eller? och är k2 pe tung och hård eller tvärtom?
och hur ät det med salaomon thruster är det en bra skida

Senast ändrad:
jibbtor sa:
jag har själv kört på PE i 2 år nu och kan inte hitta några svagheter. Det går vissa rykten om att den ska vara hård, tung och osmidig med det är bara bullshit alltihopa!

Lita på mig och köp PE, du kommer inte ångra dig :)
så sjukt rätt !! Köp lätt PE
jag säger samma som Jibbtor, har inte hittat några svagheter hittils.

okej men om jag nu köper pe vilka bindningar ska jag ha? har funderat på marker griffon men är det en bra bindning?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp