okejokej, jo men jag vill ju inte ha allt för långa heller, men är dom skidorna nå bra?=)aendrew sa:har för mig att dom finns i 169 också? det låter isåfall som en perfekt längd om du tror att du kommer växa
nej, absolut inte.. Eftersom tailen står upp där bak får man tänka sig att det är en sisådär 165 cm lång skida jämfört med "otwintip"...?Melleeeeee sa:hm, 174 tycker fan jag känns för långt^^ 3 cm längre än mej.
Du får i princip bara bättre stabilitet i landningar o avhopp...? :SMadeofpureeee sa:nej, absolut inte.. Eftersom tailen står upp där bak får man tänka sig att det är en sisådär 165 cm lång skida jämfört med "otwintip"...?Melleeeeee sa:hm, 174 tycker fan jag känns för långt^^ 3 cm längre än mej.
vafan, sådär kan man inte hålla på o tänka, isf kör ju alla runt på för korta skidor. dom blir ju fortfarande för långa och klumpiga i luften och på och av rails osv.Madeofpureeee sa:nej, absolut inte.. Eftersom tailen står upp där bak får man tänka sig att det är en sisådär 165 cm lång skida jämfört med "otwintip"...?Melleeeeee sa:hm, 174 tycker fan jag känns för långt^^ 3 cm längre än mej.
word, men är public enemy skidorna VÄLDIGT tunga? och hur hård är dom?=)aendrew sa:vafan, sådär kan man inte hålla på o tänka, isf kör ju alla runt på för korta skidor. dom blir ju fortfarande för långa och klumpiga i luften och på och av rails osv.Madeofpureeee sa:nej, absolut inte.. Eftersom tailen står upp där bak får man tänka sig att det är en sisådär 165 cm lång skida jämfört med "otwintip"...?Melleeeeee sa:hm, 174 tycker fan jag känns för långt^^ 3 cm längre än mej.
killen borde inte köpa längre än 169 enligt mig
fan va tur att du drog upp tråden. Han har nog inte bestämt sig änFjunesh sa:PE is tha shit.
Köp dem.