Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja såklart menar jag 3.5mm!Vattendroppe sa:Du menar nog 3.5 mm, och om det finns ett 3.5 mm-uttag i hjälmen så går det nog bra med en 3.5 mm-ljudkabel. Om uttaget är något annat än 3.5 mm så lär det vara något proprietärt.
Ta fram hjälmen, stoppa in en 3,5mm plugg, passar den så vet du?NyXX sa:Ja såklart menar jag 3.5mm!Vattendroppe sa:Du menar nog 3.5 mm, och om det finns ett 3.5 mm-uttag i hjälmen så går det nog bra med en 3.5 mm-ljudkabel. Om uttaget är något annat än 3.5 mm så lär det vara något proprietärt.
Kommer inte ihåg om den är 3.5mm..![]()
Jojo, det är såklart. Men om man inte har någon då? Dock borde det ju vara det eftersom den förra passade i MP3 och telefonen.JL76 sa:Ta fram hjälmen, stoppa in en 3,5mm plugg, passar den så vet du?NyXX sa:Ja såklart menar jag 3.5mm!Vattendroppe sa:Du menar nog 3.5 mm, och om det finns ett 3.5 mm-uttag i hjälmen så går det nog bra med en 3.5 mm-ljudkabel. Om uttaget är något annat än 3.5 mm så lär det vara något proprietärt.
Kommer inte ihåg om den är 3.5mm..![]()
Ja, då får du helt enkelt köpa dig en, gå till en butik som har kablage och testa (Kjell & Company, NetonNet, Elgig, Clas Ohlsson med flera), svårare än så är det inte!NyXX sa:Jojo, det är såklart. Men om man inte har någon då? Dock borde det ju vara det eftersom den förra passade i MP3 och telefonen.
Haha tänkte lite snett och trodde du bara menade en liknande kabel som följde med till hjälmen.JL76 sa:Menar du att inte har någon annan hörlur eller liknande med en 3.5mm i ena ändan alls?
måste vara den enda i sverige...