A
axll
Guest
k2:s svenska hemsida?
tja. nån som vet k2s svenska hemsida? suttid och googlat hur länge som hälst:P så äre nån som vet den utantill?
tack på förhand
tack på förhand
Är du säker på att det var en officell hemsida från K2 och att det inte var någon annan som gjort den?ackiiiiiiii sa:jo de har jag har vart inne på den förut men jag kom inte ihåg vad den heter
varför skulle dom ha en svensk sida om ingen hittar den ?ackiiiiiiii sa:nej?? jag har ju vart inne på svenska förut men det är grymt svårt att hitta den
allt ligger inte på google jag har ju vart inne på den förut!! och varför skulle jag ljuga om det?KevinHolmbom sa:varför skulle dom ha en svensk sida om ingen hittar den ?ackiiiiiiii sa:nej?? jag har ju vart inne på svenska förut men det är grymt svårt att hitta den
svenska agenten.Lima-ko sa:vad menar du med svensk hemsida, enbart svensk text eller en hemsida för den svenska agenten?
Du har spons av extrem nöj dig lite hihi :Packiiiiiiii sa:svenska agenten.Lima-ko sa:vad menar du med svensk hemsida, enbart svensk text eller en hemsida för den svenska agenten?
där har vi det thxnleek sa:www.k2sport.se
Det är i vilket fall inte K2's hemsida utan en grossist som importerar k2-produkter.axll sa:där har vi det thxnleek sa:www.k2sport.se