Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har ett par K2 Public Enemy 179 cm men är sugen på ett par K2 Seth Vicious nu också!
Tänkte ha den mest som park och offpist skida, räcker 179 cm på den oxo då jag tycker 189 känns väldigt långt?
Vill du ha den som offpistskida är det bara 189 som gäller. Så är det. Kommer ihåg från ditt tidigare inlägg att du vägde en del och var rätt lång så köp inte 179 för allt i världen.
Jag kommer inte ihåg vare sig din vikt eller längd och det tror jag det är ganska få som gör rent allmänt också. Ange gärna det igen och du kommer att få fler svar.
Om du är rädd för längden på 189 kan du ju alltid montera den 3-5 cm framför mid sole för att lättare komma runt i svängarna. Dessutom är SV rätt mjuk så du bör kunna bemästra den även om du är van vid kortade skidor... Det tar nog inte mer än nån dag att vänja sig vid längre och bredare skidor..
det är lugnt .. om du är så pass lång så låter 189 som det vettigaste alternativet, åtminstonde för offpiståkning. Samtidgt borde det vara betydligt lättare att jibba på 179 (vet inte själv, jibbar inte).. Du får tänka efter vad du vill prioritera...
om du redan har ett par K2 Public Enemy 179 cm varför ska du då ha dom nya skidorna att jibba med? köp ett par 189 så kan du ha dom i offpisten och dina gamla i parken.
Jo, det var juh så det var tänkt! Köpte ju K2 Public Enemy iår, men vill juh ha lite fetare till offpisten också. Men det känns så långt med 189, men tror jag satsar på det ändå!