Sådär, har nu varit och besökt AG! Tror det är tredje flytten de gjort, för inte var det på samma adress inte. Stort var det också, var där i hela två timmar och dräglade som en liten pöjk! Trevlig personal också, mycket hjälpsamma och kunniga.
När killen som hjälpte mig, frågade vad jag var ute efter, log han och sa "Om du hade gått in här, frågat efter den bästa allround-skidan,hade jag sagt Sidestash direkt, älskar dom!"
I varje fall, kommer antagligen bli en Marker Griffon då vi kom fram till att, mer, behöver inte jag!
Till det stora pjäxproblemet, it's over, i'm in love! Atomic Hawk 120 satt verkligen som ett romerskt handslag, helt otroligt. Det är ta mig sjuttton skillnad på pjäxor och pjäxor! Provade även den vanliga Hawk'en, den var helt ok den, tyvär tröckte den lite väl mycket. Sen var det faktiskt inte mycket att hänga i granen, smakar det så kostar det helt enkelt. Ville testa för att testa, så jag bad han komma in med något lägre FLEX och mer anpassad för just off-pist, dom skulle jag verkligen inte kunna satsa 100 % i pisten med, Salomons Shogun och Posion.
Kommer alltså bli Atomic Hawk 120.
Ja, du, Nojlas. Utan dina bra formuleringar hade jag nog fortfarande vatit inställd på Langepjäserna. Ska bli riktigt riktigt roligt att testa dom efter säsongen, bara för att verkligen förstå vad du menar med att pjäxan är den viktigaste komponenten i ett paket.
Btw, mer OT, är det någon som vet om det är någon grov skillnad på Sidestash från förra året och den kommande? (09-10&10-11) Frågar efter att jag sökt förgäves, samt att -11 inte ens släppts ännu.
Om inte, kan jag lika gärna köra på förra säsongens, då de ska vara riktigt bra de med. Där spar jag även in massor med riksdaler som kan spenderas på annat skoj!