k2 the fujative

k2 the fujative
hehe du kunde inte ha frågat det innan du köpte dom? Eller var det typ ett impuls liknande köp? jag kan hur som helst göra dig lugn med att dte är en kanon skida som är bra att börja på!

k2 the fujative
har oxå fujative men en grej som jag vart jävligt less på var bindningen jag fick med köpte dom på moyo i s-wall och fikc med en marker11.0 lr vad de heter och dom bryts typ sönder om du landar switch :/

k2 the fujative
Det är en braa skida men dom blir fett trashade på ovansidan. Och bindnigen som följer med borde skrotas...

k2 the fujative
Tror skidorna kan vara ganska bra om du är nybörjare. De är ju inte allt för styva men marker bindningen som följer med är riktigt dåliga. Men ja, det kan fungera för dig nån/några säsonger.

k2 the fujative
fujative är en riktigt bra skida..fungerar i pisten och är riktigt bra i parken..det enda minus är att mina bindningar som jag fick med (marker nånting) är bland det sämsta jag sett..pajjade efter kanske 4 dagar :p men om du har annan binding så är det en riktigt bra skida!

k2 the fujative
jag fick dom i julklapp förra året.. dom funkar rätt bra, jag tycker att dom är lite hårda och lite överdrivet feeta.. ganska tunga, och det blir jätte lätt feeta hack på ovan sidan skidan när man håller på med mute och sånt.. jag har eps-bindningen och funkar väll rätt ok, men det är en bra skida för nybörjare!

Tillbaka
Topp