Ja den är lite småfet sådär, fungerar rätt bra rätt bra i puder, fungerar okej i pist. Fartstabiliteten duger i krig, de är lite småtrassliga på ojämna underlag men överlag en riktigt sjysst skida. Jag har inte kört på 06/07 men det är samma som förra årets!
Kolla recensionerna!