Köpte dessa telemarksskidor i Canada i fjol. Har inte sett dem varken här på freeride eller i backen. Är det någon fler som har eller åkt dessa skidor???
Mitt omdömme: Bra och lätt topptur/puderskida, funkar ok i pisten så länge det inte går fort är hårt och uppkört.