Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
bra eller för korta.. men de e från person till person..
jag säger korta. iof e mina lika långa som menj men pga min längd 180 så finns de inga längre skidor änn mig av pe o ja parkskidor i huvudtaget
de blev dom iaf å nästan helt mittmonterat, tog en liten liten bit längre bak än mittmont.
är ju som sagt 171cm nu å kommer minst att växa 6-8cm till iaf.
får se i vinter om det är nå bra skidor, backen här öppnar ju på lördag (imorgon)