Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte sett programmet men framförallt den här kommentaren kände jag igen mig iHitMe sa:Angående den sista scenen där Benedicte pressade Kaj att välja vad som är bäst, hon eller skidorna och han inte vill svara så påpekade direkt min fru att hon ALDRIG skulle ställa den frågan.
Poetiskt! Kan mycket väl vara en slogan för freeride-kulten...Jarle sa:Tjejer kommer o går men den riktiga kärleken finns på bergen, den sviker aldrig, den står kvar o blir snöklädda år efter år efter år.....
dööhh jag tittade inte ensekdahl sa:haha, va?! det var inte mycket som stämde i ditt inläggEevez sa:ganska ointerssant att titta på ett program om ngn som e kär. gå ut å ragga själva istället
Litet tips: Det kan vara idé att deklarera detta innan du gifter dig ;-)Carled sa:Lite väl taskigt av henne. När jag gifter mig och skaffar fru kommer det inte dröja länge innan jag deklarerar att jag aldrig kommer välja mellan fru/skidåkning.
focking gold diggerBigAir sa:Helt okey, lite mer skidåkning hade varit kul men det var ju inte det den skulle handla om.
Men norskan verkade faktiskt inte gilla Kaj speciellt mycket!