kan ej byta min profilbild!

• Trådstartare Trådstartare KungMartin
  • Start datum Start datum
K

KungMartin

Guest
varför?? den bilden ja väljer visas i min profil men visas ej i trådar. och nu visas den inte ens i min profil, ett stort jävla frågetecken där nu. hjälp?

Det brukar ju ta någon dag innan bilden godkänns. Kanske var svaret på din fråga?
Vänta och se, annars har jag ingen aning!

Hej Martin,
Anledningen till att din profilbild inte godkänns är för att den bryter mot Freerides regler.

3.2 Profilbild
Bilden ska vara på dig själv. Inga logotyper eller kopieringsskyddade bilder får förekomma.

sämst regel ju... varför måste man ha en bild på sig sj... har hellre en bild på en fin tjej .

aja, uploadar den gamla då........

ja men detta är den ja försöker utbyta med en ny!

skiten väljer alltid denna bild fast jag lägger upp en annan.

Senast ändrad:
Jag ser samma bild. Låter som din dator cachat en gammal bild. Testa och töm webbläsarens cache så kanske den nya bilden dyker upp.

Nu hade du laddat upp samma bild igen så jag godkände den igen. Så förhoppningsvis kan du sen profilbilden nu om du tömt cachen.

Haha vad är det för jävla töntregel att man måste ha en bild på sig själv? Det har jag aldrig haft och kommer aldrig att ha...

aha ok.. var väl tydligen min som ej uppdaterade.

felix sa:
Haha vad är det för jävla töntregel att man måste ha en bild på sig själv? Det har jag aldrig haft och kommer aldrig att ha...
inte för o va en douche, men jag måste faktist hålla med.

Tillbaka
Topp