kan göra skidfilm till någon .

vem är du egentligen?
du hade ju med klipp från storklinten om jag inte såg fel?

nu ska jag också göra en liten film, har dock inget material typ :(

kommer nog igång snart

nufunkarden

Senast redigerad av en moderator:
jag hade kunnat göra en minst lika bra, jag har ju också windows movie maker...lägg upp någe bra med snygg editing och bra, helst som inte alla använder, musik så får vi se

brorkanin sa:
jag hade kunnat göra en minst lika bra, jag har ju också windows movie maker...lägg upp någe bra med snygg editing och bra, helst som inte alla använder, musik så får vi se
menar du mig eller rasha eller båda

Senast redigerad av en moderator:
Rasha-->
3. Du är själv ansvarig för innehållet i ditt inlägg. Texten får inte:
- innehålla frågor/diskussioner kring nedladdning och kopiering av upphovsrättsskyddad film, musik och program.

Senast ändrad:
asså rasha´s film var inte så bra tyckte jag det var ju bara lite slänga in i "Movie maker" och lägga på en låt o skriva med anlig text :/ ite vidare bra.. Däremot Deespins film var bra för att göras på så kort tid!

Senast ändrad:
Senast ändrad:
Rasha du håller humöret uppe trots alla kommentarer. :)

Nu skulle jag vilja skriva lite kring det här, hur jag uppfattat situationen.
Det är kul att du erbjuder dina tjänster. Många frågar naturligtvis direkt vad du gjort innan och vill se ett litet smakprov innan de vet om du är duktig.
Om du då säger att du kastat bort allt du gjort eller inte kan visa dem något förstår jag att de inte direkt blir mer intresserade av din hjälp.
Om du ändå vill sälja in dig är det i mina ögon inte så smart att säga att man är riktigt duktig och sedan kasta ihop ett kortfilmklipp med tillägg "jag kan mycket bättre, detta gick på 5 minuter".
Det är som att dissa sitt eget material. Vill man VISA vad man kan ska man också VISA det.

"Jag kan sätta en D-spin" kan jag säga till en polare. Då ber han mig göra en vid nästa bigjump och jag säger "ja visst". Väl där gör jag en grab och flyger genom luften, men någon D-spinn gör jag inte.
"Det där var inget bra" säger min polare. "Nä, men jag kan mycket bättre, har gjort massor av D-spinn. Kan inte visa just nu bara".

Nu snöar jag in mig i massa text, mest för att jag jobbar sent och vill skriva av mig.
Hoppas du förstår vad jag menar?

Men jag vill även säga att det är kul att du är intresserad. Nöt på!
Självklart tycker jag att du kan be om material att jobba med, det är en bra idé. Av det jag såg som du gjort kan jag säga att du inte får klippa en film åt mig, men om du vill ha material att klippa med för att lära dig skulle du få det... om jag nu hade något.
Kör på, vi är alla nybörjare någon gång. Läs gärna vad jag skrev här ovan. :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp