Kan man åka med till Österrike v 11?

  • Trådstartare Trådstartare jonas_lindquist
  • Start datum Start datum
J

jonas_lindquist

Guest
Kan man åka med till Österrike v 11?
Hejsan!

Jag letar efter någon som skall köra ner till Österrike (St. Anton eller Ichgl) v 11 eller därikring.

Själv har jag körkort så att turas om att streckköra ner är inget hinder. Jag bor i Göteborg.

Hör gärna av dig!

//J
 
Kan man åka med till Österrike v 11?
Oj? Ingen skall till Österrike?!

GÖTT! Då får jag pisterna helt själv! ;-)

//JonasL
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp