J
jonas_lindquist
Guest
Kan man åka med till Österrike v 11?
Hejsan!
Jag letar efter någon som skall köra ner till Österrike (St. Anton eller Ichgl) v 11 eller därikring.
Själv har jag körkort så att turas om att streckköra ner är inget hinder. Jag bor i Göteborg.
Hör gärna av dig!
//J
Jag letar efter någon som skall köra ner till Österrike (St. Anton eller Ichgl) v 11 eller därikring.
Själv har jag körkort så att turas om att streckköra ner är inget hinder. Jag bor i Göteborg.
Hör gärna av dig!
//J