kan man bli en katt?

Afager

Ny medlem
kan man bli en katt?
som sagt kan man bli en katt om man vill? min filosofilärare frågade det men vägrar att svara. Nån som kan hjälpa?

Jag tror dock att man kna bli en...

kan man bli en katt?
INGET ÄR OMÖJLIGT!

haha det finns ju folk som försöker bli katter och tigrar m.m med tatueringar o inlägg o piercings..

kan man bli en katt?
Små djur som dödar småfåglar pissar i trädårdsmöbler och sandlådor. Brukar kallas för husdjur här i sverige men deras ägare brukar inte följa lagar och förordningar om att hålla sina djur under uppsikt. Hittar du en katt ta den till närmaste polisstation så får dom ta hand om den. Finns det då en ägare får dom hämta ut den annars avlivas den av en veterinär. Kattägare brukar även kalla sig för djurvänner. Det är helt fel. En djurvän avlivar inte fåglar och deras ungar.
Problemet med lösa katter kanske kommer till en lösning iochmed fågelinfluensan ;) Kattägarna blir väl sjuka och...

kan man bli en katt?
Frågan är ju om du vill bli djuret katt lr drogen katt. Jag tror det var snubbarna på en reklambyrå som myntade utrycket "du blir vad du äter" isåfall är du ju bara att trycka i sig en katt lr lite katt om så vill och hoppas på det bästa.

Lycka till

kan man bli en katt?
Du måste givetvis svälje en hel katt för att bl ien katt. Äter du den i småbitar blir du bara en slafshög.

kan man bli en katt?
klart man kan bli en katt om man bara vill, om jag vill vara en hund så är jag ju det, vem säger åt mig vad jag är, var den fula ankungen en ful ankunge eller en svan innan hon växte upp... ja vet inte men det e intresant ;)

kan man bli en katt?
det finns ju faktiskt vetenskapligt bevisade likheter mellan skibummare eller skidåkare i allmänhet och katter, iaf gällande matvanorna, hör här: katter äter ju oftast burkmat vilket även bummare verkar han en viss förkärlek för, annars kanske de klämmer en och anna småfågel vilket bummare inte brukar göra av vad jag förstått.

Katter har ofta en tendens att ha lånt och tovigt hår vilket inte är ett helt okänt fenomen bland dagens skidåkare heller.

som katt är man relativt misslyckad och patetisk om man inte landar på fötterna i de flesta lägen, det samma gäller också för skidåkarna.

det var nog alla likheter ja kunde komma mä för tillfället men de duger väl

kan man bli en katt?
Musens värsta fiende?(på fyra bokstäver)

- Katt
-Nä, katt stavas bara med tre bokstäver K A T T.

Tillbaka
Topp