kan man ha crowbar utan hjälm?

Nivaria

Ny medlem
måste man ha hjälm för att crowbar ska sitta bra? jag menar är det obekvämt utan hjälm? jag använder itne alltid hjälm.

nej jag förstår men jag menar dom kasnek trycker på obekvämt eftersom dom verkar vara gjorda för mans ska ha hjälm. förstår du? jag ska köpa crowbar eller wisdom. vad tror du är best om man använder hjälm sällan?

så jag som itne kör med hjälm borde inte köpa crowbar menar du? eller hur ska jag tolka ditt svar?

hehe okej så det är inte jobbigt eller obekvämt då? skulle vara så bra att veta. ska kasnek köpa ett par nu så jag måste veta om crowbar är bättre val än wisdom?

Jag hade på mig crowbar idag utan hjälm, och det satt skönt. Så visst, självklart fungerar de utan hjälm!

crowbar e mycke snyggare än wisdom så jag hade köpt crowbar.. jag tror att dom sitter bra.. jag har ett par goggles som e lika stora som crowbar och dom sitter bättre utan hjälm en med!

Jag kör med crowbar och till hjälm tycker jag de är helt underbara. Utan hjälm är de faktiskt inte speciellt snygga, men de är ju fortfarande sköna. Så kontentan är väl om du enbart kommer köra utan hjälm så titta hellre på en annan modell.

men varför skulle du inte köpa crowbar. wisdom sitter ju som skit om du kör med hjälm och du ska köra 30% med hjälm.

KÖP CROWBAR, förstår du?

hehe fan svårt asså. gör jag rätt i det? tänk om dom ser töntiga ut och sitter obekvämt utan hjälm?

men fan unge, jag antar och hoppas att det är ditt tycke som ska avgöra såna här livsavgörande beslut.
för väljer du fel kan du ju tamefan bli vådaskjuten på plats och lämnad att förblöda i en kissfläck om någon skulle tycka att gogglarna sitter konstigt på dig.

och med detta vill jag ha sagt, skit i vad andra tycker om vad som är snyggast och gå efter vad DU vill ha, lättast och bäst så.

Senast ändrad:
har ett par crowbar och dom är väldigt sköna med eller utan hjälm,köp!

Nivaria: ..och då försökte jag förklara för dig att du borde ta reda på vad det är DU gillar, inte vad andra gillar och sen gå efter det. Capisc?

Tillbaka
Topp