kan man ta av handtagen på lines park stavar ?

E-lindberg

Ny medlem
som rubriken lyder kan man ta av handtagen på lines park stavar och kapa stavarna och sen sätta dit handtagen igen eller är själva handtaget lindat direkt på staven behöver snabba svar tack !!!

När jag ska dra av handtagen värmer jag upp dom med värmepistol. Efter det brukar dom glida av enkelt!

Sätt de i en skruvtving lite löst och slå lite så brukar de lossna. Det är så vi brukar göra med hyrstavarna på shopen här i lindvallen iaf.

men ta bara med en hårtork och värm runt handtaget sen håller någon i handtaget och en annan i staven sen drar man bara;) sen kan du slipa ett litet jack högst upp för att handtaget inte ska kunna fara omkring men det behövs inte jag har inte det på mina stavar som jag har ett par line handtag på för mina line gick sönder:(

s-sheeplife sa:
lilla midget retard! testa skruva på skruven som är på toppen av staven!
Lilla midget retard, den håller bara fast strapen man har runt armen.

On topic. testa som sagt att värma o sen är det bara o banka loss :)

men vet hur man tar bort ett handtag det var inte det jag undra utan om lines handtag är lindatt direkt på staven eller om det är lindatt på ett plast handtag som sedan sitter på staven

E-rik sa:
men vet hur man tar bort ett handtag det var inte det jag undra utan om lines handtag är lindatt direkt på staven eller om det är lindatt på ett plast handtag som sedan sitter på staven
jo det e ett plast handtag som längst in:)

E-rik sa:
jo det e ett plast handtag som längst in:)

Tillbaka
Topp