Jag har från säkra källor att; ja, det kan hon.Kan Kalla valla skidor?
Kan kalla valla balla skidorJag har från säkra källor att; ja, det kan hon.
Kan Kalla valla balla men kalla skidor? Näe!Kan kalla valla balla skidor
Hon får gärna komma förbi och hjälpa, ja.Kan balla Kalla valla Kalles kalla men balla skidor med sin valla?
Nu pratar du som en av de vise männen.Hon får gärna komma förbi och hjälpa, ja.
Men för att vara lite on-topic: precis som sagt ovan, skulle jag nog rekommendera att låta skidorna värma upp sig lite. Hinner man ju start lite apres ski och komma på rätt humör.![]()
![]()
Prova en gång. Men det är bäst att ha några skyddgalssögonen på, och dåliga gamla kläder, det skvättas ganska mycket!Som TS lyder, kan man Valla skidorna direkt efter backen eller ska de få ligga och värma upp sig innan?
Slicka en skida som är -10 grader? Nej det är absolut inte att rekommendera.Försök dock inte att sicka en skida som är -10 grader om du inte behöver något att ta ut dina aggressioner på
Då har jag lyckats bättre i förhandlingarna för jag brukar inta köket. Funkar fint om man är lite sparsam med vallan. Närmare till kylen också.Bra tråd detta förresten. Jag letar argument för att slippa stå på vår iskalla inglasade balkong när jag vallar skidorna. Vi har tyvärr inget källarförråd.
När man vallar skidorna inför sommarresan är de inte kalla.Slicka en skida som är -10 grader? Nej det är absolut inte att rekommendera.
Bra tråd detta förresten. Jag letar argument för att slippa stå på vår iskalla inglasade balkong när jag vallar skidorna. Vi har tyvärr inget källarförråd.