freeride_nu
Aktiv medlem
Kan nån vänlig skäl hjälpa mig?!
Hej på er!
Jag behöver hjälp till att hitta dessa carving skidor till ett bra pris.Vet någon här vart jag ska leta eller om det finns några reor ni vet om?
Finns det några bra försäljningställen här på internet?
När brukar försäljarna sätta ner priserna?
Det är till 3 stycken i familjen så det blir ganska dyrt om jag köper dom till ordinarie pris.
Vilka skidor är bäst tycker ni?
Jag blir jätteglad om jag får svar för jag behöver hitta skidor snarast
och även ett par bra pjäxor för mina rossing. pjäxor trivs jag inte med.
Det retliga är att jag hyrde ett par för några år sen i åre men minns självklart inte vad dom hette men det var dom absolut underbaraste pjäxorna jag haft på mig alla kategorier,jag var i himmelriket.
Alla säger att det onda går över efter ett tag och visst gör det men det är först när mina fötter domnat bort totalt och så ska det väl ändå inte vara!
Maila gärna till mig med svar på mina frågor eller nån av frågorna,jag skulle bli eder evigt tacksam.
Vänliga hälsningar från en som är måttligt duktig.
Hej på er!
Jag behöver hjälp till att hitta dessa carving skidor till ett bra pris.Vet någon här vart jag ska leta eller om det finns några reor ni vet om?
Finns det några bra försäljningställen här på internet?
När brukar försäljarna sätta ner priserna?
Det är till 3 stycken i familjen så det blir ganska dyrt om jag köper dom till ordinarie pris.
Vilka skidor är bäst tycker ni?
Jag blir jätteglad om jag får svar för jag behöver hitta skidor snarast
och även ett par bra pjäxor för mina rossing. pjäxor trivs jag inte med.
Det retliga är att jag hyrde ett par för några år sen i åre men minns självklart inte vad dom hette men det var dom absolut underbaraste pjäxorna jag haft på mig alla kategorier,jag var i himmelriket.
Alla säger att det onda går över efter ett tag och visst gör det men det är först när mina fötter domnat bort totalt och så ska det väl ändå inte vara!
Maila gärna till mig med svar på mina frågor eller nån av frågorna,jag skulle bli eder evigt tacksam.
Vänliga hälsningar från en som är måttligt duktig.
Hej på er!