Kanada eller USA i vinter, söker skönt folk!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Henk021

Medlem
Hej, är en pudernarkoman på 19 år som tänker dra över till kanada eller USA för att åka skidor en eller två eller kanske 3 månader, ej bestämt ännu. Min polare som jag hade tänkt åka med började högskola så nu blir de att åka ensam om jag inte hittar någon/några sköna själar att dra med.

Skidåkningen är det som står i första hand och puder är det som står högs på önskelistan, har kollat lite på revelstoke som verkar som ett hett alternativ :P Annars är jag öppen för alternativ ;) Tänkte dra efter jul kan tilläggas.

Någon/några som är intresserad på att styra upp någonting, börjar bli lite orolig att man inte ska få ihop något innan vintern kommer! :o Hör av er! :D

Senast ändrad:
hallå hallå! jag är en rumsren och trevlig tjej, 20 år, som ev finular på att åka till Kanada för skidor i vinter. Har börjat högskolan, men studiemotivationen verkar inte infinna sig.. Hoppas att en säsong ska kunna råda bot på det. hä.
Är dock inte hundra på om jag ska hoppa av eller inte, men vill du kan vi ta en skypesession och snacka om saken!
Ha det nice :) Alexandra

Henk021 sa:
Hej, är en pudernarkoman på 19 år som tänker dra över till kanada eller USA för att åka skidor en eller två eller kanske 3 månader, ej bestämt ännu. Min polare som jag hade tänkt åka med började högskola så nu blir de att åka ensam om jag inte hittar någon/några sköna själar att dra med.

Skidåkningen är det som står i första hand och puder är det som står högs på önskelistan, har kollat lite på revelstoke som verkar som ett hett alternativ :P Annars är jag öppen för alternativ ;) Tänkte dra efter jul kan tilläggas.

Någon/några som är intresserad på att styra upp någonting, börjar bli lite orolig att man inte ska få ihop något innan vintern kommer! :o Hör av er! :D
Kolla Kanada 2010/2011 tråden: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=61445&p=3 kanske ger dig något tips!

håller med föregående talare...använd den tråden ist så samlar vi allt där... :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp