Kanada jan-april

FlatSpin

Ny medlem
Kanada jan-april
Hei! Vi er fire venner som reiser til Kanada(whistler) 1.januar, og blir der til ut mars. Hadde vært kult å få vite hvis det er noen andre som skal dit samtidig.

Kanada jan-april
flatspin:
Var i whistler förra säsongen och tänker dra en månad (typ 17 jan- 17 feb) i år med. Hade tänkt bo hos mina vänner som är där hela säsongen men de fixade för liten lya för det. vill ni har sällskap? jag är beredd att betala rätt bra men kan i gengäld bara stanna en månad. Däremot kommer en annan kompis dit strax efter att jag åkt hem och stannar även hon en månad. Hon hade också tänkt bo hos våra vänner så det kan finnas möjlighet att hon är intresserad då. Har ni plats för ännu fler så vill ytterligare två av mina vänner som var där förra vintern ha nånstans att bo. Hör av dig( min mail) så blir jag skikkeligt gla. Maria

Kanada jan-april
Vi är ett par som kommer att vara i Whistler mellan 21/1 ca tre veckor framåt. Vi är intreserade av att dela boende med några andra. Så om någon har 2 platser över och behöver fylla sitt boende för att plånboken inte skall bli alltför tom kan ni väll skicka ett mail. Om det är någon/några som är intresserade av att dela boende under den tiden kan ni väll skicka ett mail.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp