Kanadaresa

Kanadaresa
Tja!
Ska spendera en månad med min polare i Kanada. Siktet ligger på Banff, Revelstoke men vi är väldigt flexibla. Vi söker taggade rumskompisar att dela boende med, några som funderar på en liknande resa och vill dela boende eller har två sängar lediga för en månad?

Om inte, någon erfaren som vet var man bäst hyr boende?
Tack för svar! :D

Kanadaresa
Banff är kallt och jävligt, får ofta lite snö med. Kolla in Golden (Kicking Horse) istället.

Bo på vandrarhem, det är inte så dyrt och rätt skönt att slippa att städa med.
Några vandrarhem bjuder på frukosten med!

Kanadaresa
Tja! Jag ska till kanada i Januari och kommer stanna så långt pengarna räcker! Flyger till vancouver först så har tänkt mig några dagar i Whistler och sen vidare mot big white, revelstoke, ferine kicking horse och till sist banff & lake louise! Vad har ni tänkt?

Kanadaresa
Alleeeballeee sa:
Tja! Jag ska till kanada i Januari och kommer stanna så långt pengarna räcker! Flyger till vancouver först så har tänkt mig några dagar i Whistler och sen vidare mot big white, revelstoke, ferine kicking horse och till sist banff & lake louise! Vad har ni tänkt?
Tja! Vi hade nog tänkt stanna på ett och samma ställe för att lära känna området bra. När det gäller vilken stad så är vi väldigt flexibla, har läst på om alla och det kommer finnas puder överallt. Vi är väl egentligen mest bundna till budgeten och var det finns boende... vi vill hitta en lägenhet eller liknande för max 7000 i månaden per person!

Kanadaresa
Hej!
Jag, ensamresande tjej på 22 år, letar efter boende; rum/lägenhet i Revelstoke! Ska vara borta i ca tre månader och bara åka skidor! Är någon här sugen på att lösa ett boende tillsammans? Jag kommer åka ner i mitten på Januari.

Kanadaresa
Alleeeballeee sa:
Hej, har du någon att bo med i Whistler? Jag och min kompis letar boende och rumskompisar! Vi drar i december

Kanadaresa
tja, vi är 4 killar som är sugna på att åka skidor i whistler men har tyvärr inte fått tag i något boende än. vi tänkte åka över i runt jul/nyår någon gång och tänkte vara kvar till april ungefär, så om ni har boende och söker folk så är vi öppna för alla förslag!

Senast ändrad:
Kanadaresa
Hejsan,
Jag och en kompis (24) åker till Vancouver nu på söndag och kommer köpa en bil för att ta oss till Revelstoke eller Kicking Horse. Vi tänkte hitta något boende på plats och annars ta något motel tills vi hittar något bra. Vi stannar till säsongsslutet. Om någon skulle vilja dela bil och/eller boende med oss är det bara att hojta. Vi har tänkt tura för det mesta.
/Carl

Kanadaresa
Hej!

Jag är en 22-årig kille från Skåne som har en lucka på 5 veckor, från 15 Februari till 20 mars, och tänkte därför höra om där är någon som befinner sig i Kanda och har plats för en skånepåg i sitt sällskap.

Jag åker skidor, all-mountain.
söker äventyr

/Marcus

Tillbaka
Topp