Kängruvolt?

Kängruvolt?
Ni får bedömma... sorry för att man inte ser mig hela tiden, men det är den enda jag har på film.

har nog inte blivit godkänd en^^

Senast ändrad:
Kängruvolt?
skulle säga att det är en kängru jag, alltså för mig känns en flatspin som en lincon fast man aldrig går runt en volt, och man kan typ göra kängru olika mkt inveterad... om ni säger som ni säger nu så påstår ni att Jims dubbel volt i t.ex. Frame by frame inte är kangaroo flip?

Själv så tycker jag att båda fallen är mkt goda exempel på kangaroo men det är bara jag!

Kängruvolt?
Ingen kangie, då ska man göra en flatspin och på flatspin har man aldrig fötterna över huvdet, man är alltså aldrig uppochner. Du gör en "Marcus kangie" dubbel sideflip/lincoln-180. träna riktiga flats så sitter den nog snart.

Kängruvolt?
OlofM sa:
skulle säga att det är en kängru jag, alltså för mig känns en flatspin som en lincon fast man aldrig går runt en volt, och man kan typ göra kängru olika mkt inveterad... om ni säger som ni säger nu så påstår ni att Jims dubbel volt i t.ex. Frame by frame inte är kangaroo flip?

Själv så tycker jag att båda fallen är mkt goda exempel på kangaroo men det är bara jag!
ord

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp