WM
Ny medlem
Kanon bra priser på brädor och annan utrustning...
Befinner mig i Österrike och har precis avslutat en underbar vistelse på en glaciär... Mkt "slush-puppie" snö pga härligt soligt väder men vad gör väl det!
Han gå igenom hela sortimentet från Palmer, Salomon, Nitro, Flow, SC... (Burton ignorerad
Vill bara tipsa om en Österrikisk snowboard butik ("Den blåa tomaten") www.blue-tomato.at som lätt kan fixa leveranser till sverige. 100% tillförlitlighet...
Så utnyttja den Europeiska Unionens möjligheter för fri handel som pressar priserna i Sverig, som är på tok för tokigt höga!!
Enligt mina efterforskningar har de ruskigt bra priser samt ett gigantiskt brädsortiment:
Exempelvis:
Albin
Allian
Apo Snowboards
Atomic
Burton
Dupraz
Elan
F2
Forum
Hammer
Head
Jeenyus
Nitro
Option
Palmer
Rad Air
Rome
Rossignol
Salomon
Santa Cruz
Völkl
+ Andra märken i kläd och ass.
// Pa
Han gå igenom hela sortimentet från Palmer, Salomon, Nitro, Flow, SC... (Burton ignorerad
Vill bara tipsa om en Österrikisk snowboard butik ("Den blåa tomaten") www.blue-tomato.at som lätt kan fixa leveranser till sverige. 100% tillförlitlighet...
Så utnyttja den Europeiska Unionens möjligheter för fri handel som pressar priserna i Sverig, som är på tok för tokigt höga!!
Enligt mina efterforskningar har de ruskigt bra priser samt ett gigantiskt brädsortiment:
Exempelvis:
Albin
Allian
Apo Snowboards
Atomic
Burton
Dupraz
Elan
F2
Forum
Hammer
Head