Kanonboende i Verbier!

• Trådstartare Trådstartare sofiaing
  • Start datum Start datum
S

sofiaing

Guest
Kanonboende i Verbier!
Hejsan!
Vi är fyra alternativt fem stycken (inte helt klart ännu) som har hyrt ett hus i Verbier precis vid Medran, en minut från Pub Mont Fort. Läget är alltså helt sjukt bra! Huset är 72 kvadrat och det finns plats för sex stycken. Whuecrew som han kallar sig här på Freeride har redan lagt ut en annons och detta är samma ställe tänkte bara göra ännu en annons då det brinner i knutarna för att hitta ytterligare en alternativt två till till huset. Priset ligger på ungefär 30 000 kr från 1 dec-30 april. Som sagt börjar tiden rinna iväg och betalningen måste ske snart så hör gärna av Er antingen till mej, Sofia eller Fredrik (whuecrew), här eller via mail (singemanson@hotmail.com).

Kanonboende i Verbier!
Hej!

Vi är två stycken på 21 år som ska ner 10e december och åka hem runt 30e april.

Hör gärna av dig.

bulten_5@hotmail.com

Kanonboende i Verbier!
Hej!
Vi ar 3 stycken 2 tjejer en kille, som redan ar nere i verbier. vi har ev boende men letar fortfarande. har ni plats for 3? vi kan tanka oss att betala mer i hyra eftersom vi ar fler an ni sokte.
ring snarast!
+41797239044

Kanonboende i Verbier!
Hej!
Jag har bott i Verbier tre år, och tack vare en del missförstånd står jag nu utan boende inför denna säsong! Jag är själv, 23år och hemlös!

Hör av dig om det fortfarande finns en plats över!

Nås just nu på 070 28 80 418

Tack!

MVH
Anders

Kanonboende i Verbier!
HEJ!
Vi är två grabbar 19år som ska ner men vi har inte bestämt vart. Vi kommer antalgligen åka bil ner så möjlighet till samåk finns.
Bli våran första säsong men vi har båda goda skidkunskaper då vi har tillbringat mycket tid i svenska fjällen!

k_holmen_@hotmail.com

HEJ

Kanonboende i Verbier!
Hej jag är en tjej på 21 år från karlstad som planerar att åka ned i början av december och stanna hela säsonen. Är intresserad om ni inte redan har fått någon annan.

carolina.ring@gmail.com

Tillbaka
Topp