Karma som telisar

jimisola

Ny medlem
Karma som telisar
Ngn som har Völkl Karma och kör telemark. Och funkar det bra. Många som åker på skidan vad jag sett, men inga telisåkare

Karma som telisar
jo, allt funkar ju att åka på, men en del går bättre annat sämre, hade bara varit trevligt att höra om andra åkte på dom och hade ngt att säga. Men det blir väl kanske till att skaffa ett par egna o testa helt enkelt.

ha bra

Karma som telisar
min kompis kør telemark på Karma och han ælskar dem, han ær fett duktig också. Snacka med "Teliz", och se vad han sæger.

Lycka till

Karma som telisar
Att har Karma som telisskida är nog det bästa köpet av skida jag gjort. Den går som tåget. Fladdrar inte det minsta då man pressar på den i max i pisten, helt ok isgrepp för att vara 87 i midja. Funkar överallt. Ok tom i parken om man hänger där en dag.
Inget att fundera över, köp den!

//andreou

Karma som telisar
Jag har Karman (05/06) som telisskida. Grymt stabil i pist med ett riktigt bra kantgrepp. Har inte haft tillfälle att testa dem i någon djupare lössnö, men i två decimeter något tungt vårpuder funkade de riktigt bra.

Karma som telisar
vårpuder? ibland 'r det surt att inte kunna alla eskimåernas ord för snö... är vårpuder sånt som smälter och slaskar i vårsolen, eller kallsnö som blivit över på nordsluttningarna?

Tillbaka
Topp