T
The_teo
Guest
Kicking Horse & Golden 2011/2012
Vilka freeride medlemmar beger sig dit i vinter?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gå till Taps på Jam Night och snackade med lite locals vettja. Kan hooka upp dig med några sköna människorPeeGee sa:Någon som kommer att vara där redan i november som vill gå en promenad?
Nice, tack för tipset. Är det Shadam och GripenPNyberg sa:Gå till Taps på Jam Night och snackade med lite locals vettja. Kan hooka upp dig med några sköna människorPeeGee sa:Någon som kommer att vara där redan i november som vill gå en promenad?![]()
Fridens Liljor! Bor på 909 10th street south, bara till att knacka på!Ozzbourne sa:Svassar dit någon gång i Januari med två homies. Alltid redo att tura lite och se vad splitboarden går för!
Gripen ja. Inte säkert att han är i Golden då. Har inte snackat med honom på en stund. Sen vet jag inte vilka Huckin Eh? eller Shadam är..PeeGee sa:Nice, tack för tipset. Är det Shadam och GripenPNyberg sa:Gå till Taps på Jam Night och snackade med lite locals vettja. Kan hooka upp dig med några sköna människorPeeGee sa:Någon som kommer att vara där redan i november som vill gå en promenad?![]()
Och deras förnämlige vän "Huckin Eh?"
Två riktiga gamla rävar som håller till lite här o där i BC om jag förstått det rätt. Ute på tur med spritflaskan i högsta hugg!PNyberg sa:Gripen ja. Inte säkert att han är i Golden då. Har inte snackat med honom på en stund. Sen vet jag inte vilka Huckin Eh? eller Shadam är..PeeGee sa:Nice, tack för tipset. Är det Shadam och GripenPNyberg sa:Gå till Taps på Jam Night och snackade med lite locals vettja. Kan hooka upp dig med några sköna människor![]()
Och deras förnämlige vän "Huckin Eh?"
![]()
Vem vet :Poscarius sa:Per, det låter ju som att the legend har en dator med internet!
Känner ingen av de.The_teo sa:Shadam = Adam, ozzy som turar pa splitboard.
Huckin = Rob, langt vitt har + skag. Kor lagg.
hur ser det ut med snötillgången? kommer dit 10 januariThe_teo sa:Har nu spenderat några veckor här i Golden, Yeehaw vilket berg!
Då syns vi på planet då ! även jag och min flickvän åker över 10e jan, dock så stannar vi i 3 månader !robinrobin sa:Jag och min flickvän åker dit 10 januari och stannar i 2 månader
Vilak flyger ni med? Vi åker till amsterdam tidigt på morgonen och sen vidare därifrån vid lunch.File sa:Då syns vi på planet då ! även jag och min flickvän åker över 10e jan, dock så stannar vi i 3 månader !robinrobin sa:Jag och min flickvän åker dit 10 januari och stannar i 2 månader
Det var nog ett av dem sämsta besluten som har tagits om du frågar mig. T2 har många sjukt fina åk som numera är permanent stängda...The_teo sa:Jepp, superbowl är en del av systemet nu. Bowlen är i hyffsat bra skick, men finns fortfarande hajjar som gömmer sig i landningarna. Efter nästa dump kommer det kanske att ha ändrats! T2 är fortfarande stängd.
Yup. Heavy metal chutes är....permaclosures. Men vill man så kan manThe_teo sa:fuck, insåg just att rännorna.. lookers right från T1 är just det, permanent stängda.
rackarns då, vi flyger först till frankfurt ;/robinrobin sa:Vilak flyger ni med? Vi åker till amsterdam tidigt på morgonen och sen vidare därifrån vid lunch.File sa:Då syns vi på planet då ! även jag och min flickvän åker över 10e jan, dock så stannar vi i 3 månader !robinrobin sa:Jag och min flickvän åker dit 10 januari och stannar i 2 månader
Vilekn ort ska ni till?File sa:rackarns då, vi flyger först till frankfurt ;/robinrobin sa:Vilak flyger ni med? Vi åker till amsterdam tidigt på morgonen och sen vidare därifrån vid lunch.File sa:Då syns vi på planet då ! även jag och min flickvän åker över 10e jan, dock så stannar vi i 3 månader !