KILROY - Working Holiday i Kanada

Tja,
Tänkte åka och säsonga 2014/2015, vilket ju är om ett tag, men jag funderar ändå i nuläget på om det är bäst att åka till Alperna eller Kanada. Om någon har input eller tips är det välkommet (men inte min huvudfråga)!

Nej, vad jag egentligen undrar över är om någon här har erfarenheter av KILROYS resa "Working Holiday i Kanada"? Jag har kollat in det och personligen tycker jag att det verkar asschyst, men det skulle vara bra att höra från någon som gjort det själv eller har en vän som gjort det! Tack för svar,

Jonas Nyman

Inne på samma spår som dig. Skulle också vara otroligt tacksam för lite korta utlägg om hur det var!

Kontaktade Kilroy angående working holiday Kanada i slutet av juli och då var dom slutsålda. Det är dessutom kö för arbetsvisum i Kanada då kvoten på 550st framstår vara slut. Men maila dom själva också för att vara på säkra sidan.

Tänk bara på att deras main objective är att tjäna pengar. En vän till mig fick hjälp med jobb av ett liknande företag och hamnade på en liten familjeort med fallhöjd som kan matchas av de flesta svenska orter. Så se verkligen till så att du hamnar på den ort du vill vara!

Som Mxeman sa, har man otur kan man hamna på riktigt tråkiga ställen och dessutom betala för det. Billigare och bättre att lösa det själv.

Snödjup

Tillbaka
Topp