kiteskiing

martinegon

Ny medlem
kiteskiing
Hej alla!

Vill lära mig kiteskiing och behöver råd hur jag går till väga. Gå kurs eller lära sig själv? Var finns det bra kurser? Utrustning o kostnader. Tack på förhand.

kiteskiing
gå in på steffo.nu och lägg in lite trådar! Finns garanterat någon som kan köra en kurs med dig med tanke på alla skolor. Där har du också bra köp&sälj.

kiteskiing
jag pratade med en fågelskådare som sa att han skulle polisanmäla mig om jag kitade! han sa iaf att det var olagligt och sen har jag googlat och utomlands hamnade en i fängelse som kitade bredvid en flygplats

kiteskiing
nej jag har blandat ihop det, precis som i artikeln så var det en renuppfödare! Var tydligen väldigt allvarligt ur renhänsyn.

Nä dra mig baklänges. Ska inte dra det för långt och mekka i din tråd, antar att du vill ha riktiga svar.

Självklart inte olagligt.

Kolla med steffo.se, och surfbutiker där du bor. Går kanske inte fulla kurser men finns säkert någon som kan köra vid tid. Smart att gå kurs!
Många Kiteskolor säljer ju ut sina (ganska välanvända och välkrashade kites) till bra priser. Men allt detta och lite till har garanterat butikerna och folk på steffo bättre koll på!

Tillbaka
Topp