Kittelfjall på torsdag?

Luuuthman

Ny medlem
Kittelfjall på torsdag?
är de någon som ska till Kittelfjäll på torsdag o ska åka fre-lör-sön??
ska upp själv o tar tacksamt emot sällskap.....

CU out there...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp