Luuuthman Ny medlem 2003-01-13 Kittelfjall på torsdag? #1 är de någon som ska till Kittelfjäll på torsdag o ska åka fre-lör-sön?? ska upp själv o tar tacksamt emot sällskap..... CU out there...
är de någon som ska till Kittelfjäll på torsdag o ska åka fre-lör-sön?? ska upp själv o tar tacksamt emot sällskap..... CU out there...