H
Hanko
Guest
Kittelfjäll
Kittelfjäll
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite märkligt är det ju att snubben skapade sitt konto 10 minuter innan inlägget skrevs.Grillo sa:Inte för att hålla med Kebabmannen, men om det här faktiskt är ett påhitt från Active ski måste jag säga att det är sjukt dåligt.
Ska jag rapportera?SNDVLL sa:Lite märkligt är det ju att snubben skapade sitt konto 10 minuter innan inlägget skrevs.Grillo sa:Inte för att hålla med Kebabmannen, men om det här faktiskt är ett påhitt från Active ski måste jag säga att det är sjukt dåligt.
Men active ski är ju också en resebyrå jag personligen tycker verkar ha rätt bra koll på vad dom gör, så tror inte dom är inblandade, men skumt är det..
Vad?Kebabmannen sa:Ska jag rapportera?SNDVLL sa:Lite märkligt är det ju att snubben skapade sitt konto 10 minuter innan inlägget skrevs.Grillo sa:Inte för att hålla med Kebabmannen, men om det här faktiskt är ett påhitt från Active ski måste jag säga att det är sjukt dåligt.
Men active ski är ju också en resebyrå jag personligen tycker verkar ha rätt bra koll på vad dom gör, så tror inte dom är inblandade, men skumt är det..
Han har ändrat inlägget, men det stod att en viss resebyrå hade sjukt billiga nyårsresor till Kittell..Hasse_Lindborg sa:Vad?Kebabmannen sa:Ska jag rapportera?SNDVLL sa:Lite märkligt är det ju att snubben skapade sitt konto 10 minuter innan inlägget skrevs.