Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hur är det att åka upp 1:maj till kittlefjäll e det bra eller dåligt??? Hur e det med snön ? e den über slaskig eller vad? e det lugnt att köra i de omtalade ravinerna då eller e det för sent????
hmm, jag va där förra påsklovet (det va tidigare än maj tror jag), å då va det lite snö och hårt. De som tog hellikopter lyft sa att det va ganska bra, men jag hade nog hoppats på mer snö... men men, så kan det va...=(
Va där veckan efter påsk förra året..Gick knappt att åka i ravinerna alls, så folket samlades i två backar.. Fast det va ju skoj iallafall! Var där uppe med några andra som hade varit där förra året. Då var där två meter snö.. Så detta året blir det kanske superbt igen! Vem vet?
Hej!
jag tänkte åka upp vecka 9 hur tror ni det är då??? det borde väl vara hufsat med snö??
Sedan undrar jag hur pass svårt det verkligen är... är väldigt bra piståkande skidåkare.. men relativt ovan inom offpist men vill utveckla även den sidan.. blir det för svårt i kittelfjäll???