Kläder

Kläder
Jag har antingen rosa byxor i vanlig storlek eller ett par svarta typ xl-killstorlek tillsammans med en tall tee :) jiberish gör ju schyssta kläder :)

Kläder
Okej :) har svårt att veta vad jag egentligen ska ha på mig. Passar på att slänga in en till fråga. Jag har tänkt köpa mig en hjälm, har inte använd det sen jag var liten så har dålig koll på vad jag ska ha. För övrigt åker jag twintip, och har rellativt ny utrustning. Men vad för hjälm ska man ha?

Kläder
Haha, alltså. Killar får också svara, eftesom jag ändå klär mig som en kille i backen, (inte annars). Men lite kul att ni inte reagerade på att jag kallar er tjejer ;)

Kläder
Var och kollade igår i sportaffärer, men var väldigt urplockat. Ska beställa en, kanske på junkyard :) tips på anda seriösa sidor med skidgrejer? Gärna till rimliga priser, haha :)

Kläder
Kan tipsa om: www.outdoor-works.de/ för kläder mm.
Har inte koll på vad de har för märken etc exakt, jag har bara använt deras "Mammut shop" för att köpa mitt GoreTex-ställ. Sparade ca. 4000kr jämfört med att köpa på plats här i Schweiz. Nog billigare än Sverige också gissar jag! :)
Mammut gör för övrigt grymma grejor, men kanske inte så "popiga"...

Senast ändrad:
Kläder
Kalle_Bern sa:
Kan tipsa om: www.outdoor-works.de/ för kläder mm.
Har inte koll på vad de har för märken etc exakt, jag har bara använt deras "Mammut shop" för att köpa mitt GoreTex-ställ. Sparade ca. 4000kr jämfört med att köpa på plats här i Schweiz. Nog billigare än Sverige också gissar jag! :)
Mammut gör för övrigt grymma grejor, men kanske inte så "popiga"...
Tack för tipsen, ska kollas in :)

Kläder
Skulle även vilja rekommendera global.ebay.com. Det går att hitta saker "new with tags" för halva butikspriset

Tillbaka
Topp