klädmärket 686!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
klädmärket 686!
686 har väl funnits länge och är väl en av snowboardåkarnas vanligare märken. nog inte allt för olik burtons kvalla och komfort

klädmärket 686!
har tidigare, av princip bara handlat i faktiska butiker ( för att jag vill/gillar att klämma på och testa grejerna innan jag köper dom) och dom butiker jag har besökt har då fan inte detta märke ;P

klädmärket 686!
Jag har precis köpt en jacka och en byxa i deras serie "manual", sjukt bra så länge... dock köpte jag en skaljacka som man måste ha lite lager om man inte ska frysa när man står stilla en längre tid. De är grymt härliga och bra passform på mig:D

//MKG

klädmärket 686!
Som dem andra har skrivit så är 686 ett ganska klassiskt snowboardmärke. Dem har bra kläder till vettiga priser. Vi säljer 686 på Kaisers skidbod och jag minns inte att vi hade någon reklamation alls på dem förra säsongen förutom normalt slitage. Köp bara!

klädmärket 686!
Hammpus sa:
har tidigare, av princip bara handlat i faktiska butiker ( för att jag vill/gillar att klämma på och testa grejerna innan jag köper dom) och dom butiker jag har besökt har då fan inte detta märke ;P
Bara för att de flesta "klämma och känna"-butiker inte har 686, om du inte åker till t.ex. hollywood eller liknande.
Kan vara därför! :)

klädmärket 686!
magnusericsson sa:
Hammpus sa:
Bara för att de flesta "klämma och känna"-butiker inte har 686, om du inte åker till t.ex. hollywood eller liknande.
Kan vara därför! :)
Top12 har dem om det finns en nära dig:D de hadde nästan bara 686 och Burton;)

//MKG

klädmärket 686!
magganmaggot sa:
Jag har precis köpt en jacka och en byxa i deras serie "manual", sjukt bra så länge... dock köpte jag en skaljacka som man måste ha lite lager om man inte ska frysa när man står stilla en längre tid. De är grymt härliga och bra passform på mig:D

//MKG
Tog och köpte ett par Manual brallor från Junkyard förra året.
Kan väl överlag säga att jag är nöjd och kostade verkligen ingenting, 700kr nypris om jag kommer ihåg rätt!
Hål i högerficka och hål i vänster "överbootsen-bandet". Saknar dock ett spänne i midjan som en stor del täckbrallor har, midjan är verkligen gigantisk i 2xl. Annars kan inte klaga på resten av byxorna, hållt en säsong utan några revor lr liknande.

klädmärket 686!
Hogizz sa:
magganmaggot sa:

//MKG
Tog och köpte ett par Manual brallor från Junkyard förra året.
Kan väl överlag säga att jag är nöjd och kostade verkligen ingenting, 700kr nypris om jag kommer ihåg rätt!
Hål i högerficka och hål i vänster "överbootsen-bandet". Saknar dock ett spänne i midjan som en stor del täckbrallor har, midjan är verkligen gigantisk i 2xl. Annars kan inte klaga på resten av byxorna, hållt en säsong utan några revor lr liknande.
Nice, jag hoppas att jag kan ha mina ett tag till:D

Tillbaka
Topp