"Klamydia-huset"

lillbiffen

Ny medlem
"Klamydia-huset"
Verkar bli så att jag ska bo i "Klamydia-huset" i vinter på Årevägen 141 tror jag?

Nån annan som har bott där eller ska bo där?

"Klamydia-huset"
Årevägen 141 måste vara huset mittemot "panget", det enda huset som ligger på den sidan vägen. "Klamydiahuset" låter som det borde vara Staff annars! :)

Senast ändrad:
"Klamydia-huset"
Klamydiahuset e det vidrigaste huset ever. sist jag var dær så var de møgliga pomfritts, krossade glas øver hela golvet, en bløt/vit flæckig/gnisslande soffa och ingrodd øl på væggarna. annars var væl nice;).
men har hørt att dom ska ha nyrenoverat det till iår ? Så om dom har det så ær det riktigt nice, ligger centralt o bra.. man kan bo många dær så de e nice också.
Det ær førøvrigt dær dom bæsta efterfesterna ær. tjopp.

Senast ändrad:
"Klamydia-huset"
aaa, hörde oxå att det var riktigt skabbig förut, men nu är det nyrenoverat:)

Jävligt najs :D :D :D
Ni är alla bjudna på efterfest ;)

Senast ändrad:
"Klamydia-huset"
Tror inte det huset som ligger på årevägen 141 är klamydiahuset, har för mig att den ligger närmare kabinbanan.
Men det huset som är på 141 verkar nice, då kan vi vinka till varandra, kommer bo på panget jag.

"Klamydia-huset"
Jonek sa:
Tror inte det huset som ligger på årevägen 141 är klamydiahuset, har för mig att den ligger närmare kabinbanan.
Men det huset som är på 141 verkar nice, då kan vi vinka till varandra, kommer bo på panget jag.
Sant... Klamydiahuset ligger ju på andra sidan vägen från kabinbanan.

Och seriöst, har det blivit renoverat??? det har ju pratats om det de senaste fem åren...haha

"Klamydia-huset"
Jag bodde i klamydia säsongen 06/07 och det ligger på kabinbanevägen, INTE årevägen. Ingen renovering i världen tror jag kan rädda det huset. Men kul hade vi. Är det huset mittemot panget så är det nog hästvägar mycket finare än klamydia , så grattis!

Tillbaka
Topp