Kläppen 08 Is Tha Shit

Kläppen 08 Is Tha Shit
kommer en liten parkupdate snart på fr där de står mer..

idag va sjukt!
Steffen, alla ni körde galet bra! riktigt hög klass på åkingen.. va nästan så jag ville glida lite i barnparken istället för man kände sig så dålig!

sjukt bra dag! keep it up
hoppas till å se er i kläppen fler gånger

Kläppen 08 Is Tha Shit
tandådalen börjar få ordning på sin park också. rätt grymt. lilla parken är öppen och den stora lägger de den sista snön och det ser ut som om de börjar bygga nu. parkvärdarna skriver på tandadalensuperpark.com om hur läget är. riktigt bra.

Kläppen 08 Is Tha Shit
länken är felaktig.. d måste ta bort http://

EDIT:
Jäklar vad grym du var:O switch 12 mute.

Senast ändrad:
Kläppen 08 Is Tha Shit
Jäävlar vad nice, ska dit upp på sportlovet. Kommer bli sjukt kul.

patriknorling sa:
men är det ingen som vet hur parken i vemdalen är:0:( jag ska ju dit på sportlovet:)
Dom har 2 röda, 2 svarta hopp, 4 gröna kullar, 4 boxar typ, och en cornerliknande sak. Jag gillade inte parken när jag var där, landningarna var sjukt korta.

Kläppen 08 Is Tha Shit
Jo, jag ska också dit..

Men det här är första året. Så är inget vidare duktig på att hoppa och skit :M :D

Senast ändrad:
Kläppen 08 Is Tha Shit
ska dit i veckan 9. men jag vet inte hur jag ska åka dit.. Jag bor i stockholm. vet ni hur jag ska åka dit?? sak jag ta tåg eller? förslag??

tack för hjälpen

Kläppen 08 Is Tha Shit
Yaxaothegreat sa:
ska dit i veckan 9. men jag vet inte hur jag ska åka dit.. Jag bor i stockholm. vet ni hur jag ska åka dit?? sak jag ta tåg eller? förslag??

tack för hjälpen
går direktbussar från centralen, kolla fjällexpressen, swebus osv ... dom stannar precis vid kläppen

Kläppen 08 Is Tha Shit
titti540-Iever-igen sa:
hur är det med pipen där?
e den öppen nu?
när öppnar den?'
e den bra?
När jag var där i helgen så var den öppen, var dock väldigt svåråkt då den var väldigt isig och hård på vissa ställen, och på andra ställen var det 2dm nyfallen snö.

Tillbaka
Topp