Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser det ut i terrängen? Funderar på fulufjäll och Näsfjället över en helg.Var väl lite hårt i Tisdags. Men det brukar ju av vissa kallas för fostrande så det kanske bara är bra för nybörjare?
Det har töat lite i veckan men inte jättemycket. Ca 10 cm nytt i natt och mer på väg.Hur ser det ut i terrängen? Funderar på fulufjäll och Näsfjället över en helg.
Gött, tack! Näsfjället kan vara en rolig dag nu när det är stängt.Det har töat lite i veckan men inte jättemycket. Ca 10 cm nytt i natt och mer på väg.
Några bekanta körde Näsfjället för en vecka sedan. Bara superlativ. Så det finns nog förutsättningar för en trevlig tripp.
Det vräker ner och himlen är sprängfull av snömoln ifrån alla riktningar på en gång. Om jag var du skulle jag "jobba hemifrån" "vabba" "ha ett akut omfattande tandläkarbesök" eller en såndär " jag har spytt hela natten, vet inte om det är smittsamt men..." vad som helst för ursäkt framåt onsdag- fredag om du kollar väderprognoserna.Gött, tack! Näsfjället kan vara en rolig dag nu när det är stängt.