Kläppen Nästa vecka

Bob2109

Medlem
Kläppen Nästa vecka
Väderprognosen för kläppen nästa vecka 8-12 är regn under första timmarna på första dagen. Sen en snitt temperatur på 0 grader resten av dagarna med lite snö. Åker med en gäng kompisar som åker för första gången tror ni det kommer förstöra deras första gång?

Kläppen Nästa vecka
Det är ovanligt bra i backarna för att vara så tidigt på säsongen. Alla pister är öppna och stora parken öppnar förmodligen under nästa vecka! Om prognosen håller i sig kan det kanske vara lite hårt måndag morgon, men toppenföre resten av veckan….
Lycka till!! ⛷

Kläppen Nästa vecka
Var uppe en vecka över nyår i Kläppen. Både milt väder med underkylt regn i början och sen dagar med riktigt låga temperaturer samt snö.

Pisterna var i stort sett mkt bra. Någon enstaka var isig, men kan ha berott på andra saker.
Du behöver nog inte oroa dig.

Kläppen Nästa vecka
Pisterna sköts som de ska även om det kan bli milt. Men såg nu detta med dimman som kommer. Inte roligt då. Fördelen med Kläppen är att berget är skogklätt och det blir lättare att se pisterna.

Kläppen Nästa vecka
Gött, tack! Näsfjället kan vara en rolig dag nu när det är stängt.
Det vräker ner och himlen är sprängfull av snömoln ifrån alla riktningar på en gång. Om jag var du skulle jag "jobba hemifrån" "vabba" "ha ett akut omfattande tandläkarbesök" eller en såndär " jag har spytt hela natten, vet inte om det är smittsamt men..." vad som helst för ursäkt framåt onsdag- fredag om du kollar väderprognoserna.

Kläppen Nästa vecka
Det flödar på! Pulsade i nära på knähögt i morse? Och mer är på väg!!

Bilagor

• Screenshot_2023-01-18-10-55-01-09_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-01-18-10-55-01-09_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    46.3 KB · Besök: 96
Tillbaka
Topp